6 תשובות
זה לגיטימי, החיסון חדש יחסית
שואל השאלה:
אבל עדיין אני אהיה חייבת להתחסן... אחרת לא יהיו לי חיים..
אבל עדיין אני אהיה חייבת להתחסן... אחרת לא יהיו לי חיים..
אנונימית
כי באמת יש דברים חשודים...
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק אבל כל מי שאני מכירה חושב שאני מגזימה וסתם פרנואידית
בדיוק אבל כל מי שאני מכירה חושב שאני מגזימה וסתם פרנואידית
אנונימית
זה ממש לגיטימי היו המון תרופות בעבר שמשרד הבריאות אישר ואז גילו שהן בעיתיות בטירוף וזה כן משהו שקשה לסמוך עליו
שואל השאלה:
וואו בוגר.
וואו בוגר.
אנונימית
באותו הנושא: