8 תשובות
פורים יהיה כך או כך, החגיגות יהיו בזום כנראה.
על פי דעתי לא פרונטלי, בטח בזום. אבל הכל יכול להשתנות
לדעתי לא, גם אין את האווירה של פורים בכלל
לא
לא לדעתי אבל תקוו לטוב
תלוי איזה כיתות חטיבה נגיד חוזרים רק בפסח כבר הודיעו אז בטוח אין לכו תדעו אולי נחגוג בזום
פרונטלי אולי ליסודי אבל לחטיבות ולתיכונים בזום כנראה
באותו הנושא: