7 תשובות
לא
וגם אם כן, לא יהיה כמו פעם
המצב רוח יהיה ברצפה
לדעתי לא
בבתי ספר נראה לי יהיה רק ליסודי
לא חושבת שיהיה
תמיד יהיה פשוט לא נחגוג אותו
ברור שכן, זהו היה הסגר האחרון והוא נגמר, רק שהמצב רוח לא יהיה מרהיב יותר מהרגיל, אלא פחות ויהיה קצת יותר קשה להסתגל לילדים החדשים שבאו לכיתות בתחילת שנה לחטיבות הביניים, כמוני למשל
לא יתנו ינסו בטח לנסות לעשות בזום וזה יהיה נוראי בקטע אחר