2 תשובות
ממש לא. וגם לא מבין למה הן אמרו את זה. זה שהקשר הזוגי לא הסתדר בגלל המרחק לא אומר שאתם לא יכולים להיות ידידים. דברי איתו... אם את רוצה לנסות לחזור אליו אז אל תנסי כי זה לא יהיה הוגן כלפיו זה רק יפגע בו. אם להתעניין אז דברי איתו!!
לא את לא תיצאי בכלל אובססבית זה לגיטימי לגמרי להתעניין ולשאול וכן תכתבי:)