2 תשובות
אפשר להיות חברות גם בלי שתהיו באותה כיתה
את יכולה להכיר אנשים חדשים בכיתה אבל זה לא אומר שזה שלא תהיו באותה כיתה אז ישר צריך לנתק קשר
עדיף שתשקיעי בשתיהם תהיה חברה של כולם חח אבל לשאלה תשאתי בכיתת מבר