5 תשובות
בעד
נגד
יחסית בעד.
אני גר בשומרון ומכיר כמה, הם עוזרים נגד הכיבוש הערבי ומיישבים את ארץ ישראל. הם זוכרים את גוש קטיף ומבינים שזה יקרה שוב אם לא נעשה כלום.

ורק מיעוט ממש קטן זורק אבנים.
ודאי בעד. נוער חיובי מאוד שבונה את הארץ. חסרונו בכך שפורץ את גבולות החוק. לרוב זה נוער שנשר מהמסגרות הרגילות