4 תשובות
מוצדק לגמרי המדינה הזאת שלנו ואפחד לא ימנע ממנו להיות בה ולאפחד אין זכות להרוג אותנו בגלל זה ועוד יהודים כמה עצוב רק חבל שאתם לא אומרים את זה על ההפגנות בבלפור
גאה בהם הם מגינים על המדינה שלנו ועשים למעננו הרבה יותר ממה שאנחנו משערים בכלל. ואנשים מפגרים לא קולטים. חזקו ואמצו אוהבים אותכם. הלוואי הייתי חלק מזה
על מה הם מפגינים? אם הם רוצים להפגין זכותם מדינה דמקורטית.. מה אני אמורה לחשוב על זה כבר?
הגיוניות לגמריי גם לנוער הגבעות מותר להפגין כשיש בכך צורך וגם לדתיים ולחרדים מגיע להפגין לא רק לחילונים יש את הזכות לחופש ההתנגדות והביטוי וסליחה שאני אומרת את זה אבל שוב פעם המשטרה לא התנהגה במקרה הזה בסדר היחס שלה לפלסטינים אם כבר טוב יותר מלנוער הגבעות