5 תשובות
את צריכה בסך הכל להרגיש טוב עם עצמך שנמצאת מתאימה ואת מהממת כמו שאת ויש עוד מלא שבאים לעשות אודישן רל תרגישי מובכת
תקחי את זה בפרופורציה, תמיד כשאני נלחצת ממשהו אני חושבת על זה שעוד מלא אנשים עשו את זה לפני ועוד יעשו את זה אחרי
זה יישמע מצחיק אבל גם עוזר לי לחשוב על זה שבסופו של דבר אנחנו בני אדם ביקום עצום וגם ככה בסוף אף אחד לא יזכור אותנו אז שיהיה זה תמיד מוריד לי מהלחץ ;)) . זה בסהכ אודישן, קטן עלייך בהצלחה :)
זה יישמע מצחיק אבל גם עוזר לי לחשוב על זה שבסופו של דבר אנחנו בני אדם ביקום עצום וגם ככה בסוף אף אחד לא יזכור אותנו אז שיהיה זה תמיד מוריד לי מהלחץ ;)) . זה בסהכ אודישן, קטן עלייך בהצלחה :)
תדעי שזה קורה לכל אחת בהתחלה. גם הגדולות ביותר עברו את זה. אז אם זה מעודד אותך.. את יכולה לעבור את זה כמו כל אחת
תנסי לבוא לאודישן רגועה..תעשי כמה דברים שיכולים להרגיע אותך,דברי עם חברות שלך,תכיני לך משהו לאכול...ותדעי שקחי הכל ברגוע
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
תודה לכולם :)
אנונימית
באותו הנושא: