3 תשובות
תמצאי על מה לדבר איתו
שואל השאלה:
לא בא לי שזה יצא כאילו אני בכוח מנסה לפתח שיחה.. אני מחכה שהוא ישלח הודעה
לא בא לי שזה יצא כאילו אני בכוח מנסה לפתח שיחה.. אני מחכה שהוא ישלח הודעה
אנונימית
לדעתי אם את מעוניינת בו אז אל תחכי כל פעם שישלח לך הודעה, אם צריך תהיי זו שיוזמת יותר וזה כבר יבוא לבד, אל תדאגי.
באותו הנושא: