4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה:)
זו הסיבה שאני מנסה !!
אממ פשוט תנסי להנות, עדיף שתהיי בחוג כי קשה להתחיל לבד.
1. קודם כל חשוב שתהני מזה.
2. בהתחלה אני ממליצה לך לקחת גלשן סופט במידה הכי גדולה כי גלשן סופט מציף אותך והוא קל למתחילים. ככל שתשתפרי תעברי למידות קטנות יותר.
3. תשתדלי לא ליישר ברכיים כשאת עומדת. כיפוף ברכיים יעזור לך להישאר על הגל יותר זמן.
4. תשתדלי שהגוף יהיה במרכז הגלשן. אם תהיי קדימה מדי ככל הנראה תתחרטמי ואם תהיי אחורה כנראה שהגל יעבור אותך.
5. כמה מושגים:
ליש- ה''חוט'' שמחובר לגלשן. את הליש מחברים לרגל האחורית.
חרטום- החלק הקדמי של הגלשן
זנב- החלק האחורי של הגלשן
פופ אפ (או טייקאוף)- המעבר לעמידה על הגלשן.
6. כאשר את במצב שבו מישהו תופס גל מולך ואת חייבת לצלול, אל תשחררי בשום פנים ואופן את הגלשן, אלא תחזיקי בתחילת הליש. אם תשחררי את הגלשן, במיוחד אם הוא גדול, יכולות להיווצר תאונות ופציעות לא נעימות (מדברת מניסיון).
7. כשאת מתחילה לחתור לבד (כלומר בלי עזרת מדריך ששולח אותך לגלים), תכניסי את היד עמוק למים ותקשיתי את הגב. גלשן סופט הוא ''שמן'' (כלומר יש בו הרבה ליטרים, הרבה נפח), כך שאם תחתרי נכון יהיה לך קל וכיף להזיז אותו.

יש עוד טיפים, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי!
בהצלחה זה ממש כיף!