13 תשובות
שואל השאלה:
מה? למה סתמי?
מה?
שואל השאלה:
חברים... למה די? אני באמת שואלת שאלה... זו פלטפורמה לשאלות ועזרה וככה מפיצים הייט
שואל השאלה:
תודה df1, למרות שאני לא יודעת אם זה בצחוק או לא אבל נזרום
שואל השאלה:
כן... אני יודעת
הכל בצחוק יפתי
DF1
הרבה אנשים כאן סתם ציניים
שואל השאלה:
df1 אין בעיה! רק שאלתי...
ומי פגע בך?
שואל השאלה:
מי? האמת שלא יודעת... כולם עם שם משתמש של אנונימי/ת (כמוני)
אנשים כאן ציניים בצורה חריגה, לקחו את העלבון ואת חייהם המרים לפריקת ציניות על אנשים רנדומליים שלא עשו דבר באתר בשם סטיפס שנועד לעזרה.
מביך, אבל ככה האתר בנוי - בעיקר ציניות, שאני כלל לא נגדה אני גם אדם ציני אבל צריך בהחלט לדעת מתי להיות.
זה מהקצת שאני פה, לצערי יש לא מעט דברים רעים אבל עדיין האתר בבסיס אתר טוב.
הרוב כאן פשוט מוציאים את התסכול שלהם על אחרים, אל תקחי ללב כולם פה חסרי חיים כי בתכלס מי היה נכנס לסטיפס אם היו לו חיים לא ככה?