13 תשובות
שואל השאלה:
מה? למה סתמי?
מה? למה סתמי?
מה?
שואל השאלה:
חברים... למה די? אני באמת שואלת שאלה... זו פלטפורמה לשאלות ועזרה וככה מפיצים הייט
חברים... למה די? אני באמת שואלת שאלה... זו פלטפורמה לשאלות ועזרה וככה מפיצים הייט
איזה הייט?
שואל השאלה:
תודה df1, למרות שאני לא יודעת אם זה בצחוק או לא אבל נזרום
תודה df1, למרות שאני לא יודעת אם זה בצחוק או לא אבל נזרום
שואל השאלה:
כן... אני יודעת
כן... אני יודעת
הכל בצחוק יפתי
הרבה אנשים כאן סתם ציניים
שואל השאלה:
df1 אין בעיה! רק שאלתי...
df1 אין בעיה! רק שאלתי...
ומי פגע בך?
שואל השאלה:
מי? האמת שלא יודעת... כולם עם שם משתמש של אנונימי/ת (כמוני)
מי? האמת שלא יודעת... כולם עם שם משתמש של אנונימי/ת (כמוני)
אנשים כאן ציניים בצורה חריגה, לקחו את העלבון ואת חייהם המרים לפריקת ציניות על אנשים רנדומליים שלא עשו דבר באתר בשם סטיפס שנועד לעזרה.
מביך, אבל ככה האתר בנוי - בעיקר ציניות, שאני כלל לא נגדה אני גם אדם ציני אבל צריך בהחלט לדעת מתי להיות.
זה מהקצת שאני פה, לצערי יש לא מעט דברים רעים אבל עדיין האתר בבסיס אתר טוב.
מביך, אבל ככה האתר בנוי - בעיקר ציניות, שאני כלל לא נגדה אני גם אדם ציני אבל צריך בהחלט לדעת מתי להיות.
זה מהקצת שאני פה, לצערי יש לא מעט דברים רעים אבל עדיין האתר בבסיס אתר טוב.
הרוב כאן פשוט מוציאים את התסכול שלהם על אחרים, אל תקחי ללב כולם פה חסרי חיים כי בתכלס מי היה נכנס לסטיפס אם היו לו חיים לא ככה?
באותו הנושא: