12 תשובות
כי הוא גיי
אנונימי
לא יודעת לדעתי מישהו צריך לתת לו להנהיג את העולם נמאס
^^לאנונימי, הוא לא מוגדר. יש הבדל בין גיי לאנלייבלד. וגם אם הוא היה גיי, מה הבעיה בזה?
מעניין לי תביצה השמאלית
אנונימי
משום מה אני לא מופתעת לראות הומופוב באפליקציה
לא הומופוב אבל מה שרשמת לא מעניין אותי וגם לא שאלתי
אנונימי
א) אם לא אכפת לך למה אתה ממשיך להגיב?
ב) חחח אתה בטח גבר סטרייט לבן ופריווילג ככה שהדעה שלך לא משנה לי הרבה
ב) חחח אתה בטח גבר סטרייט לבן ופריווילג ככה שהדעה שלך לא משנה לי הרבה
מה
ילדה לכי לישון את צריכה לקום מחר לזום
ילדה לכי לישון את צריכה לקום מחר לזום
אנונימי
את כל כך צודקת, הארי פשוט מלאך
כי הוא מנסה להיות חיקוי של young thug
כי הם מקנאים או סתם שנאת חינם פשוט מטומטמים
יש נגדו הייט ? נו באמת הבן אדם הזה הוא מלאך . מישהו צריך לתת לו להנהיג את העולם הזה, בקיינדנס .
באותו הנושא: