18 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא ?^
למה לא ?^
אנונימית
שואל השאלה:
היא מהממת ^
היא מהממת ^
אנונימית
אם האופי שלה טוב אז בשמחה
לא חושבת
זה לא קשור לאיך שהיא נראית, אני באמת מוכנה להיות חברה של כולם..
זה לא קשור לאיך שהיא נראית, אני באמת מוכנה להיות חברה של כולם..
היא יותר מידי מכוערת בשבילי
אני לא בוחרת חברים לפי מראה, תלוי באופי שלה
לא. זה לא מעניין אותי שהיא הכי יפה בעולם, אני לא בוחר ככה את החברים שלי.
ומה מכוערת זאת הילדה הכי יפה בעולם
^יופי זה עניין של טעם, יש אנשים שהיא מכוערת בעיניהם
אנונימית
כן, אם יש לה אופי טוב שאוכל להתחבר אליו.
לא אומרים לא לחברים חדשים לפני שמכירים אותם באמת
לא אומרים לא לחברים חדשים לפני שמכירים אותם באמת
ציניות^^
כן
אם היא נחמדה והכל אז למה לא?
לא.
תלוי באופיי
למה לא כאילו אם היא נחמדה אין סיבה שלא נהיה חברות
אני אלווה אותה לניתוחים הפלסטיים ולמאפרת כל בוקר (:
אם יש לה אופ טוב אז למה לא
אם יש לה אופ טוב אז למה לא
באותו הנושא: