13 תשובות
היא נראת בת 21+ ככה שלא לול, אם לא והיא נחמדה אז למה לא
אמאלה ברור היופי קורן
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא בת 24
בת 17
היא לא בת 24
בת 17
אנונימית
שואל השאלה:
היא ממש מהממת ^
היא ממש מהממת ^
אנונימית
שואל השאלה:
סתם פה לשאול שאלות -
כן היא ממש יפה וחמודה כזאת
סתם פה לשאול שאלות -
כן היא ממש יפה וחמודה כזאת
אנונימית
למה לא? אם היא לא הייתה גדולה אז כן
את האמת? לא. אמרתם להגיד את האמת, אז הנה.
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא ^
אתה שופט בגלל המראה שלה ?^
למה לא ^
אתה שופט בגלל המראה שלה ?^
אנונימית
לא
לא נראה לי
אם הייתי בגילה אז כן.
ראיתי אותה כמה פעמים בטיקטוק והיא פשוט מדהימה, אז למה לא?
ראיתי אותה כמה פעמים בטיקטוק והיא פשוט מדהימה, אז למה לא?
לא הבנתי... את שואלת שאלה, אומרת לא להתייפיף ואז מתעצבנת כשעונים את האמת?
אנונימי
היא נראית מבוגרת מדי בשבילי
באותו הנושא: