12 תשובות
כי הם נחמדים אלי
לא יודע הם בלתי נסבלים אצלי
אני לא, רק מורה אחת כי היא חמודה ומתחשבת בי
הם נחמדים ;)
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה
אנונימית
כי הם בני אדם(?), ברור שיש מורים שאני לא אוהבת אבל רוב המורים שלי מדהימים ואני סומכת עליהם ומעריכה אותם מאוד. המחנכת שלי בעיקר, פשוט מדהימה ואני לא מסוגלת לחשוב על זה שעוד חצי שנה אני לא אראה אותה יותר.
אנחנו מרבים באהבת חינם ;)
שואל השאלה:
הכוונה היא איך אתם אוהבים אותם
כמו שאני אשאל איל אתם אוהבים את ההמבורגר שלכם
שרוף או לא
אנונימית
שואל השאלה:
תשובה לעניין
אנונימית
איזה דפוקה יצאתי ;)
נחמדים, מתחשבים.
שיהיו בני אדם טובים.
כשיש להם מסקנטייפ על הפה
אני נשמעת סופר סאחית וחנונית שאני אומרת את זה
אבל אני באמת אוהבת את המורים שלי כי הם באמת אנשים טובים ואכפתיים
בסופו של דבר הם אלה שצריכים לגרום לי להוציא בגרות ולעזור לי עם יש לי קשיים ובניגוד למה שכולם חושבים מורים לא באים נגדך
זה עבודה סופר סיזיפית והם באמת משקיעים מאמץ כי אכפת להם( כי בואו , הם לא עושים את זה בשביל הכסף)
המחנכת שלי היא בין האנשים היותר מדהימים שאני מכירה
ייש כ"כ הרבה מורות שבאמת אכפת להם ממני והם באמת מתחשבים ועוזרים לנו בגלל זה אני באמת המון פעמים מודה להם גם עם זה על דברים קטנים
אז עם כל הסאחיות בסופו של דבר אנחנו עוד נתגעגע אליהים ולבית ספר באופן כללי.