10 תשובות
כן
אני כבר לא תלמידה אבל את רובם אהבתי מאד
לא, לא חושבים עלינו רק על לימודים וציונים
פעם אהבתי אותם... מאז התבגרתי ועכשיו אני מתעב כמעט כל אחד מהם, כמעט אבל
לא
לא. כולם חרא
יש כאלה שכן ויש שלא
רובם מעצבנים אותי