7 תשובות
אולי בגלל הקורונה?
בכל מקרה הוא לא שווה אותך. תמשיכי הלאה, אל תבזבזי עליו עוד שניה אחת נוספת.
תראי לו שפשוט לא אכפת לך, שאת ממשיכה בחייך, אין נקמה טובה יותר מזה.
בכל מקרה הוא לא שווה אותך. תמשיכי הלאה, אל תבזבזי עליו עוד שניה אחת נוספת.
תראי לו שפשוט לא אכפת לך, שאת ממשיכה בחייך, אין נקמה טובה יותר מזה.
שואל השאלה:
צודקת לגמרי!! תודה רבה(:
צודקת לגמרי!! תודה רבה(:
אני חושבת שאפשר להבין אותו קצת יכול להיות שהיה לו קשה לעשות את זה פנים מול פנים אז בסוף הוא השתפן, אבל מצד שני אני חושבת שזה ממש נוראי להפרד בהודעה
אנונימית
הוא אפס ולא שווה אותך! תמצאי מישהו עם ביצים ולא פחדן כמוהו שנפרד בהודעות.
אנונימית
קרה לי אותו דבר...
חחח גם לי קרה ככה רק היא נפרדה ממני
אנונימי
לול איזה אפס לא יכל לבוא להגיד בפרצוף אז מה אם קורונה, להיפרד בוואצפ זה לא הסיבה יכל לחכות שתפגשו ואם הוא ככ נזהר אז הייתם שומרים שתי מטר. אחותי שימי פס, את לא צריכה אפסים בחיים שלך ;)
באותו הנושא: