13 תשובות
כמה זמן הייתם ביחד?
לשכוח ממנו. הוא לא שווה אותך
לשכוח אותו, להתקדם הלאה
הוא לא שווה אותך, מגיע לך טוב יותר ואני בטוחה בזה.
אני יודעת שזה קשה אם את צריכה משהו אני תמיד פה
אני יודעת שזה קשה אם את צריכה משהו אני תמיד פה
עם כל הקושי שבדבר .להמשיך הלאה
שואל השאלה:
לא היינו ביחד הרבה זמן...
לא היינו ביחד הרבה זמן...
אנונימית
להתקדם הלאה,
מצטערת מאוד לבשר לך ולמי שיקרא את זה-גבר שנפרד מבחורה בווצאפ זה מוריד מהכבוד של בן אדם והכבוד שהיה בניכם לפניי,אפשר גמו ילדים בוגרים להיפגש לסיים את זה יפה לסגור דברים שאמורים להישאר בניכם ולדאוג שהכל בסדר גי מי שאהב אןתך!ויאהב אותך!ותאמיני לי שיאהבו אותך עוד הרבה!הוא ידאג לך גם לאחר הפרידה ושהכל בסדר איתך ולסיים יפה ולא בווצאפ עם פחד ולהשאיר אותך ככה,
מה הלאה?נטפליקס,חברות,להינות גם אם אנחנו בבית,עדיין קשה וגם אם את אוהבת והוא ישאר לך בלב את צריכה להמשיך הלאה כי הוא זה שסיים ולא רוצה עוד אז למה להילחם?
מצטערת מאוד לבשר לך ולמי שיקרא את זה-גבר שנפרד מבחורה בווצאפ זה מוריד מהכבוד של בן אדם והכבוד שהיה בניכם לפניי,אפשר גמו ילדים בוגרים להיפגש לסיים את זה יפה לסגור דברים שאמורים להישאר בניכם ולדאוג שהכל בסדר גי מי שאהב אןתך!ויאהב אותך!ותאמיני לי שיאהבו אותך עוד הרבה!הוא ידאג לך גם לאחר הפרידה ושהכל בסדר איתך ולסיים יפה ולא בווצאפ עם פחד ולהשאיר אותך ככה,
מה הלאה?נטפליקס,חברות,להינות גם אם אנחנו בבית,עדיין קשה וגם אם את אוהבת והוא ישאר לך בלב את צריכה להמשיך הלאה כי הוא זה שסיים ולא רוצה עוד אז למה להילחם?
עזבי באמת, תתקדמי הלאה. הוא לא היה חבר רציני..
מי שניפרד בהודעה לא שווה אותך, גם חברה שלי לשעבר עשתה לי את זה, את הרבה יותר טובה ממנו ואני לא אומר את זה רק כדי לעודד אותך אני באמת מתכוון לזה
שואל השאלה:
your beautiful אין לי אפשרות לשלוח פרח אבל עזרת לי מאוד תודה רבה❤
your beautiful אין לי אפשרות לשלוח פרח אבל עזרת לי מאוד תודה רבה❤
אנונימית
❤❤
אם קנית לו אוכל או משהו תאמרי לו להחזיר לך את הכסף
אני לא שופט אותך חלילה אבל אני נאלצתי "להיפרד" מ2 אקסיות בווצאפ בגלל שבמציאות וגם בווצאפ היו אובססיביות ושאחת מהן בוודאות הייתה מגיבה אליי באלימות, בכל מקרה גם ניסיתי במציאות הן לא הקשיבו לי באמת והמשיכו עם האובססיה שלהן ולא הקשיבו לזה שאני רוצה להיפרד אז האופציה היחידה זה היה לכתוב להן שאני נפרד מהן בווצאפ ולחסום...
אני לא אומר בכלל שזה המקרה איתך אבל מביא למי שהגיב כאן את הצד השני בחלק קטן מהמקרים.
אני לא אומר בכלל שזה המקרה איתך אבל מביא למי שהגיב כאן את הצד השני בחלק קטן מהמקרים.
באותו הנושא: