13 תשובות
לא ככ בסדר
לא,פשוט שמרת על הסגר כמוך שצריך.
שאפו
לא, אני גם ככה רק יצאתי לריצה ברחוב חחח,
זה בסדר. אבל אני ממליצה לצאת לטייל זה עושה טוב לנפש :)
גם אני ככה לא לסופר לא לבית ספר לא לספר לשום מקום חחח
אנונימי
זה לא מוזר אבל זה לא טוב לך, תנסה לפחות לצאת לטיול קצר זה יעשה לך טוב אני חושבת
זה מה שצריך לעשות
גם אני לא יצאתי מאז הסגר הראשון זה בסדר כול עוד אתה עושה גם התעמלות בבית
שואל השאלה:
^ התעמלות בבית, חיה בסרט...
אנונימי
חייבים התעמלות או שתצא בחוץ לרוץ זה מה שאני עשיתי בזמן האחרון
שואל השאלה:
^ את באמת טיפשה, או שאת סתם עושה את עצמך?
אנונימי
אני לא טיפשה וגם לא מטומטמת גם אם יש אפשרות או אין אפשרות לעשות התעמלות בבית זה חובה בגלל שאי תנועה משמין זה מה שקרה גם לי ולכן התחלתי יותר לצאת מהבית היום אני גם יוצאת מהבית לעשות התעמלות רק בשביל לא להשמין
וזה בסדר שאתה לא יוצא כול עוד אתה עושה משהו שלא תשמין בכוונה
את האמת לא הבנתי מה אתה רוצה ממנה^
אנונימית
באותו הנושא: