10 תשובות
אם זה לבן אדם אז להתנצל עליו.
אם זה בכללי אז להבין שאת בת אדם ובני אדם עושים טעויות וזה בסדר
אם זה בכללי אז להבין שאת בת אדם ובני אדם עושים טעויות וזה בסדר
לנסות לכפר על זה בין אם זה לבקש סליחה או לתקן משהו
שואל השאלה:
לא פגעתי באף אחד, פשוט גרמתי לעצמי להרגיש רע
לא פגעתי באף אחד, פשוט גרמתי לעצמי להרגיש רע
אנונימית
מזתומרת?
שואל השאלה:
עשיתי איזה משהו שהיה לי כיף בהתחלה אבל עכשיו שאני חושבת על זה אז אני רוצה להקיא
עשיתי איזה משהו שהיה לי כיף בהתחלה אבל עכשיו שאני חושבת על זה אז אני רוצה להקיא
אנונימית
פשוט על הזמן שעולה מחשבה על זה תחליפי אותה במחשבה אחרת שהיא טובה או שתתעסקי במשהו זה עוזר לשכוח דברים
שואל השאלה:
תודה רבה על העזרה :)
תודה רבה על העזרה :)
אנונימית
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי?
אני חושבת שקרה לנו אותו מקרה..
אני חושבת שקרה לנו אותו מקרה..
אני לא ממש יכולה לעזור אם אני לא יודעת מה קרה אם גרמת לעצמך להרגיש רע מסיבה כלשהי אז תחזרי בעצמך תבקשי סליחה ממי שזה קשור אליו ותספרי לקרובים אליך מה את מרגישה עכשיו
ללמוד מזה ולהבין שזה שייך לעבר.
תסתכלי קדימה.
תסתכלי קדימה.
באותו הנושא: