5 תשובות
לפעמים אני כן מרגישה ככה כשאני רואה שעושים מבטים
אנונימית
יפה שלי בואי אני אסביר לך משהו,
אני באה מבית דתי (סבא וסבתא שומרים שבת) ואנחנו שומרים מאוד( כשרות, הפרדת מטבח בשרי חלבי)
ואמנם הרבה פעמים שאבא שלי לא מרוצה מזה, אבל אני אלבש מה שבא לי!
אם זה מחשוף, אם זה חולצת בטן, חולצה ממש צמודה, שורט או כל דבר אחר
זכותי.
עריכה: זאת שמתחתיי אני אוהבת אותך.
חיים מה פריצות מה אנחנו דלת לא הבנתי ? אם לא נוח לך עם משהו אל תלכי איתו, יש בגדים חשופים שהם חשופים לי מידיי ויש בגדים חשופים שהם לא חשופים לי בכלל.
שואל השאלה:
סבבה לא אמרתי ללכת עכשיו עם גלבייה
רק שאלתי אם אתן לא מתביישות להראות את הגוף שלכן לכל בנאדם ברחוב..
תודה אבל על התשובות:)
אנונימית
אני לא מרגישה פריצות הכל זה מה שאת מגדירה לעצמך וחושבת עליך
אני יודעת שאני לא אדם זול ושהעובדה שאני בבגד ים לא מורידה לי את הערך אז אני מרגישה נוח ללבוש אותו
אנונימית