2 תשובות
לא עורך באפטר אבל אם שמרת אותו כפרויקט אז את יכולה לשחזר אותו.
ואם לא אז אני לא יודע איך.. יש לי פרימייר אז אני די בטוח שזה דומה
אם יש לך שמירה אוטומטית אז זה אמור להראות לך את זה שאת נכנסת לתוכנה