6 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעת כי קשה לוותר כלכך מהר על אהבה ):
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף
אנונימית
את בת 13 ולא, לא הייתי קוראת לזה אהבה וגם אם כן יש לך עוד מלא שנים "להתאהב" פשוט תמשיכי הלאה לא חושבת שאת צריכה להתעסק בזוגיות בגיל הזה פשוט לא יוצא מזה כלום.....
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכן ממש עזרתן לי אבל פשוט באלי לבכות תחיים עכשיו!
אנונימית
את רוצה לבכות את החיים שלך בגלל ילד בכיתה ז'? ברצינות? אני מתחילה לחשוב ברצינות שזה ספאם.