4 תשובות
תקני שק אגרוף תרביצי לו
תחשבי מה הסיבות שאת בוכה,
ותחשבי את יכולה לשפר את הדבר הזה.
יכולה להבין מקרוב, ובטוחה שכמעט כל מי שהיה חייל מזדהה עם התחושה.
מה שכן- ברוב המקרים זה משהו שבאמת זמני ועובר כי עם הזמן מתרגלים לשוק הראשוני מקבלים פרופורציות.
אשמח לדבר איתך ולשמוע ממך מה בדיוק מפריע לך, באיזה שלב את בשירות, ולנסות לענות תשובה ספציפית יותר.
את מוזמנת לשלוח הודעה תמיד 3>
אני מאוד מבינה אותתך, גם אני בתחילת השירות שלי כשהייתי חיילת הייתי חוזרת הביתה וממרת בבכי כל לילה. הדבר המנחם היחיד שאני יכולה להגיד לך? מסתגלים. באמת באמת מבטיחה לך.

כרגע אני גם במצב כזה, סמסטר א באוניברסיטה ומצטערת על הרגע שנולדתי וממררת בבכי בל יום. אבל מה? אני יודעת שאני אתרגל אז אני ממשיכה לדחוף את עצמי לרגע הזה בו זה יהפוך לשגרה שאני רגילה אליה.