33 תשובות
נעצתי,
אני חושבת שתתחילי להגיד את זה למורה או לאמא.
או שפשוט תתעלמי(?)
כי אני לא חושבת שהם עושים את זה בכוונה רעה.
אני חושבת שתתחילי להגיד את זה למורה או לאמא.
או שפשוט תתעלמי(?)
כי אני לא חושבת שהם עושים את זה בכוונה רעה.
היי האם ניסית באמת פעם אחת לאסוף את כולם או לבקש מהמורה לאסוף את כל הכיתה ביחד ולדבר מולם ברצינות שיפסיקו עם זה ושזה פוגע בך?
אם לא, אני חושב שזה יעזור.
אבל בכל מקרה, אם זה לא יעזור אתם יכולים פשוט להחליט להתעלם ותוך שבוע הם יפסיקו מעצמם.
תשארי חזקה, הם סתם ילדים קטנים
אם לא, אני חושב שזה יעזור.
אבל בכל מקרה, אם זה לא יעזור אתם יכולים פשוט להחליט להתעלם ותוך שבוע הם יפסיקו מעצמם.
תשארי חזקה, הם סתם ילדים קטנים
תגידי להם שיפסיקו אני כל-כך מבינה אתה זה, ילד אחד הכרחי אותי להתנשק עם מישהו ולהיות איתו "7 דקות בגן עדן", זה היה נורא...
מבינה אותך, אם תרצי לדבר בפרטי את יכולה חופשי יפה שלי
מבינה אותך, אם תרצי לדבר בפרטי את יכולה חופשי יפה שלי
תשתפי את המורים ההורים והמחנכת.
ימהממת
תגידי להם שיש גבול
ושאת לא יכולה לשמוע את זה יותר
ושלא יעשו לך מה שהם לא רוצים שיעשו להן
תגידי להם שיש גבול
ושאת לא יכולה לשמוע את זה יותר
ושלא יעשו לך מה שהם לא רוצים שיעשו להן
תתעלמי :) אם לא תתייחסי לזה הם יפסיקו מניסיון
תקשיבי או שתשתיקי אותם או שתגידי שיש לך חבר לא מבצפר
במידה ויחפרו לך תבקשי מידיד או בן דוד לזרום וזהו הם יסתמו בהצלחה:)
במידה ויחפרו לך תבקשי מידיד או בן דוד לזרום וזהו הם יסתמו בהצלחה:)
מה הם בגן?
ילדה דחפה אותך אתמול?
אתמול היה יום שבת אבל
אתמול היה יום שבת אבל
אנונימית
תקשיבי את צריכה להכניס בהם קצת פחד
את יכולה להגיד להם שיש לך חבר, אם תרצי תבקשי מידיד טוב או מישהו שאת מכירה שיהיה החבר שלך או תמצאי תמונה של ידיד רחוק ותגידי שהוא הקראש שלך, את תעברי אתהזה מהממת❤
את ליטרלי לא מבינה כמה אני מזדהה איתך.
יש לי ידיד שאני והוא חברים ממש טובים, לא יותר מזה. אבל לא משנה מה נגיד לאחרים כולם חושבים שאנחנו ביחד וגם אם זה לצחוקים זה עדיין מעצבן.
זה סיוט פשוט.
אני חושבת שאת צריכה להעמיד אותם במקום, ממש להיות נוקשה איתם בעניין. אל תתני ללחץ הזה להרוס לכם את החברות, כי יש מלא אנשים מעצבנים כאלה.
יש לי ידיד שאני והוא חברים ממש טובים, לא יותר מזה. אבל לא משנה מה נגיד לאחרים כולם חושבים שאנחנו ביחד וגם אם זה לצחוקים זה עדיין מעצבן.
זה סיוט פשוט.
אני חושבת שאת צריכה להעמיד אותם במקום, ממש להיות נוקשה איתם בעניין. אל תתני ללחץ הזה להרוס לכם את החברות, כי יש מלא אנשים מעצבנים כאלה.
שואל השאלה:
תאמינו לי ניסינו הכל, ניסינו להתעלם, ניסינו לצחוק איתם, ניסינו להתעצבן, ניסינו הכל.
ואמא שלי יודעת אבל אין לה ממש מה לעשות עם זה, וזה לא כל כך רציני שצריך את המורה והיועצת, זה פשוט ממש מעצבן אז רציתי לפרוק
תאמינו לי ניסינו הכל, ניסינו להתעלם, ניסינו לצחוק איתם, ניסינו להתעצבן, ניסינו הכל.
ואמא שלי יודעת אבל אין לה ממש מה לעשות עם זה, וזה לא כל כך רציני שצריך את המורה והיועצת, זה פשוט ממש מעצבן אז רציתי לפרוק
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי הרבה חברות שכן קצת איתם בזה אבל בשנייה שאני אומרת להן להפסיק הן מפסיקות ומנסות לגרום לכולם להפסיק, אבל זה לא ממש עובד. אבל מבחינת חברים אני בסדר
ויש לי הרבה חברות שכן קצת איתם בזה אבל בשנייה שאני אומרת להן להפסיק הן מפסיקות ומנסות לגרום לכולם להפסיק, אבל זה לא ממש עובד. אבל מבחינת חברים אני בסדר
אנונימית
ואו גם אצלי זה היה ככה
אבל אצלי זה היה במשך 4 שנים
בסוף התעלמתי וזה נגמר
כל פעם פשוט תגלגלי עיניים
אבל אצלי זה היה במשך 4 שנים
בסוף התעלמתי וזה נגמר
כל פעם פשוט תגלגלי עיניים
שואל השאלה:
חתיך ביום חתיך בלילה
ניסינו. לא עבד
חתיך ביום חתיך בלילה
ניסינו. לא עבד
אנונימית
שואל השאלה:
מארק סלואן
ניסיתי
מארק סלואן
ניסיתי
אנונימית
מה שאני ההיתי עושה זה אומר לאותם ילדים זבלות שאני ואותה הילדה זוג סבבה? באו תתמודדו עם זה
מי אתם בכלל שתגידו לי עם מי להיות בחיים?
מי אתם בכלל שתגידו לי עם מי להיות בחיים?
שואל השאלה:
^^
אני לא עוברת כיתה ובטח ובטח שלא בית ספר.
אני אוהבת את הכיתה שלי כמו משפחה אנחנו הכי מגובשים בעולם. אבל כמו שבמשפחה יש ריבים ויורדים אחד על השני ככה גם פה
^^
אני לא עוברת כיתה ובטח ובטח שלא בית ספר.
אני אוהבת את הכיתה שלי כמו משפחה אנחנו הכי מגובשים בעולם. אבל כמו שבמשפחה יש ריבים ויורדים אחד על השני ככה גם פה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם לא מבינים שניסינו הכל? ניסינו להחזיר להם! זה לא עובד!
אתם לא מבינים שניסינו הכל? ניסינו להחזיר להם! זה לא עובד!
אנונימית
שואל השאלה:
אני חזקה ונגדם ויש לי חברות גם שבכלל לא איתם וצועקות עליהם להפסיק. אבל זה פשוט מתחיל לשבור אותי
אני חזקה ונגדם ויש לי חברות גם שבכלל לא איתם וצועקות עליהם להפסיק. אבל זה פשוט מתחיל לשבור אותי
אנונימית
תביימו זוגיות ותפרדו בכאילו תגידי לו על זה שיעזור לך עם זה אחרי שתיפרדו תגידי שגמרת את זה יפה וזהו ואתם עדיין חברים טובים זהו סוף פתרון בהצלחה
שואל השאלה:
טוב אנחנו נחשוב על כל מה שאמרתם יחד... תודה רבה לכולם ותודה על החמות❤❤❤
טוב אנחנו נחשוב על כל מה שאמרתם יחד... תודה רבה לכולם ותודה על החמות❤❤❤
אנונימית
אולי תעבדו על כןלם שאתם ביחד?
תגידי להם שיפסיקו להתערב ושאם הם לא רוצים שהחברות בין שניכם תיהרס פשוט שיעזבו אתכם לנפשכם
אם את לא מאוהבת בו אז תגידי להם שאת פשוט לא רוצה וזהו וזאת זכותך
אם היית רוצה כנראה שכבר הם היו מצליחים לגרום לכם להיות ביחד
פשוט תבהירי להם את זה, תגידי להם שזה לא לעיניין ושיפסיקו להתערב
אם את לא מאוהבת בו אז תגידי להם שאת פשוט לא רוצה וזהו וזאת זכותך
אם היית רוצה כנראה שכבר הם היו מצליחים לגרום לכם להיות ביחד
פשוט תבהירי להם את זה, תגידי להם שזה לא לעיניין ושיפסיקו להתערב
תגידי להל ותסבירי להם
מה אתם בכיתה ד?
בת כמה את?
תקשיבי יש לי רעיון! תעשו כאילו אתם זוג (אבל אתם לא) ואחרי איזה....יומיים ככה תפרדו ואז אם ישאלו למה תגידו שזה פשוט לא הלך, זהו
וואו הייתה לי חברה כזאת ביסודי היא נראה לי צעקה עליהם
גם לי זה קורה כי אני מסתובבת מלא עם ידיד שלי וליטרלי כל יום שואליפ אם אנחנו זוג אבל למזלי הם לא מגזימים
אבל אם אצלך זה מגיע לרמה כזאת כדאי שתגידי למורה או שתשתיקי אותם פעם אחת ככה שהם יסתמו
אבל אם אצלך זה מגיע לרמה כזאת כדאי שתגידי למורה או שתשתיקי אותם פעם אחת ככה שהם יסתמו
אנונימית
זה בסדר ממשהי שעברה משהו דומה זה סתם ילדים הם ירגישו רע בעתיד
תהיי עם החבר לא בקטע רומנטי (כאילו פיזי אחד ליד השני) פשוט אם תהיו ביחד יהיה להם יותר קשה להציק לשניכם או שפשוט תתעלמו ותדברו בינכם כזה ואו איזה קנאים שאין להם חיים אז הם מנסים לייצר דרמה
באותו הנושא: