6 תשובות
אני גם אוכלת הרבה, אבל את צריכה להגיד לעצמך שאת תצליחי ושזה למטרה טובה, תנסי כהתחלה לאכול חצי מזה
אני אוכל יותר מזה ואני לא מקיא
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לשלוט על עצמי , זה כמו הפרעה כזאת
אני לא מצליחה לשלוט על עצמי , זה כמו הפרעה כזאת
אנונימית
ממליצה לך ללכת לתזונאית שתנחה אותך כי ילדים בסטיפס לא יוכלו לעזור לך.. תספרי למבוגר כלשהו שיעזור לך
בהצלחה ותרגישי טוב❤
בהצלחה ותרגישי טוב❤
גם אני ככה והלכתי לדיאטנית אבל היא לא עזרה בכלום ואין לי מושג מה לעשות
אנונימית
אנונימית יקרה
אני שומעת במילותיך שאת נמצאת במעין מעגל אינסופי של אכילה והקאה ולבטח את בתסכול וחוסר אונים כתוצאה מכך, כי כנראה אין לך שליטה על המצב הרעב, הצורך להרגיע אותו באכילה ולאחר מכן ההקאה ותחושת הגועל שאת מתארת. כל זה נראה כלופ אינסופי שקורה לך למרות שאת מאוד רוצה להפסיק אותו, אך כנראה לא מצליחה. יכולה לתאר לעצמי כמה זה מתסכל.
לפי התיאור שלך, הסימנים מראים שקיים כנראה קושי והשורשים שלו נמצאים אולי בקושי נפשי מודע או לא מודע שאת כנראה מתמודדת איתו והאכילה וההקאה הם רק ביטוי חיצוני למה שמתחולל בתוכך?
חשוב יקרה, שלא תישארי לבד עם המצב הזה, כי יש אפשרות לסייע לך. אני מציעה לך לפנות לעמותת אנוש העוסקת בכל סוגי הפרעות האכילה טל. 074-7556136 www.enosh.org.il . תוכלי לקבל מהם סיוע מקצועי ותמיכה נפשית.
כמובן שיש גם אותנו, עמותת סה"ר, את מוזמנת בחום לדבר איתנו בצ'ט אישי ואנונימי, בצ'אט תוכלי לשתף את אחד מאיתנו המתנדבים בכל מה שמציף אותך ועולה בך. תמצאי שם אוזן קשבת, לב פתוח אמפטיה והכלה, וננסה כמיטב יכולתנו להקל על הרגשות שמציפים אותך...
בואי כשתרגישי צורך.... אנחנו כאן בשבילך.
מצורף למטה קישור ישיר לצ'אט שלנו
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת במילותיך שאת נמצאת במעין מעגל אינסופי של אכילה והקאה ולבטח את בתסכול וחוסר אונים כתוצאה מכך, כי כנראה אין לך שליטה על המצב הרעב, הצורך להרגיע אותו באכילה ולאחר מכן ההקאה ותחושת הגועל שאת מתארת. כל זה נראה כלופ אינסופי שקורה לך למרות שאת מאוד רוצה להפסיק אותו, אך כנראה לא מצליחה. יכולה לתאר לעצמי כמה זה מתסכל.
לפי התיאור שלך, הסימנים מראים שקיים כנראה קושי והשורשים שלו נמצאים אולי בקושי נפשי מודע או לא מודע שאת כנראה מתמודדת איתו והאכילה וההקאה הם רק ביטוי חיצוני למה שמתחולל בתוכך?
חשוב יקרה, שלא תישארי לבד עם המצב הזה, כי יש אפשרות לסייע לך. אני מציעה לך לפנות לעמותת אנוש העוסקת בכל סוגי הפרעות האכילה טל. 074-7556136 www.enosh.org.il . תוכלי לקבל מהם סיוע מקצועי ותמיכה נפשית.
כמובן שיש גם אותנו, עמותת סה"ר, את מוזמנת בחום לדבר איתנו בצ'ט אישי ואנונימי, בצ'אט תוכלי לשתף את אחד מאיתנו המתנדבים בכל מה שמציף אותך ועולה בך. תמצאי שם אוזן קשבת, לב פתוח אמפטיה והכלה, וננסה כמיטב יכולתנו להקל על הרגשות שמציפים אותך...
בואי כשתרגישי צורך.... אנחנו כאן בשבילך.
מצורף למטה קישור ישיר לצ'אט שלנו
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: