9 תשובות
אם את רוצה ריחות מתוקים אז סלק או ארי
^^ אין בושם כזה סוויטנר מה
^^ אין בושם כזה סוויטנר מה
אם את אוהבת ממש מתוק סוויט לייק קנדי
אם את אוהבת מתוק ארי
אם את אוהבת קצת מתוק מונלייט
אם אץ אוהבת קוקוס ודברים כאלה קלאוד
אני ממליצה על קלאוד ארי ומונלייט
(לקלאןד יש ריח ממש יחודי לדעתי והוא ממכר)
אם את אוהבת מתוק ארי
אם את אוהבת קצת מתוק מונלייט
אם אץ אוהבת קוקוס ודברים כאלה קלאוד
אני ממליצה על קלאוד ארי ומונלייט
(לקלאןד יש ריח ממש יחודי לדעתי והוא ממכר)
ארי ומון!
נו זה קשה
ארי או סוויט לייק קנדי
ממליצה יותר על ארי
ממליצה יותר על ארי
אני חושבת שאת thank you next יש לו ריח מדהים. בעצם לsweetner יש ריח יותר טוב. קחי אותו
שואל השאלה:
אוהבת בשמים מתוקין
תמליצו לי על 2
אוהבת בשמים מתוקין
תמליצו לי על 2
אנונימית
לסוויט לייק קנדי יש ריח מתוק
ארי ומונלייט!!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: