4 תשובות
כל הבשמים של ארי מעולים.ריח טוב לכל אחד
לבושם הראשון קוראים ארי , יש לי אותו והוא מריח כמו נראה לי ורדים ופירות אבל הוא עדין
sweet like candy זה ריח חמוד מתוק כזה
אבל בושם נדיר זה ari יש לו ריח ממש טוב
אבל בושם נדיר זה ari יש לו ריח ממש טוב
יש לי את כל הבשמים שלה וארי הכי טוב בעייני. מומלץ.
באותו הנושא: