4 תשובות
לא בגלל דבריפ שאני אוהבת אני מרגישה ככה בכללי.. בעיקר עם ההורים שלי
לא
אם מישהו יצטרך עזרה ואוכל לעזור לו אז אשמח לעשות את זה אבל צריך לפנות זמן לדברים שאני אוהבת
לא, זה רק מראה שתופסים ממך בן אדם אחראי אז מצפים ממך לעזור
אני לא מרגישה רע ,אני פשוט משלבת את שניהם בחיים שלי גם עוזרת וגם מפנה לעצמי זמן