10 תשובות
מסכימה שהם רעים,
ומצטערת שאתה עובר את זה.
אני מבטיחה לך שיהיה בסדר, מזל שהאנשים האלו יצאו לך מהחיים, לא מגיע לך אנשים רעים כאלו. יום אחד תגיע האחת שתאהב ושתתאים לך ושלא תתנהג ככה; בגידה זה באמת מעשה שפל. אני יודעת שזה כואב, באמת, אבל לצערי חלק מהחיים זה גם לעבור דברים כאלו.
שוב, יהיה בסדר.
אני פה לדבר אם אתה צריך לפרוק❤
תנסה כרגע להתמקד בדברים ובאנשים שעושים לך טוב.
אני כלכך מצטערת.
זה הרגשה נוראית, הדבר הכי טוב זה לקחת נשימה ולהמשיך הלאה.
מוזמן לפרוק לי בפרטי :)
כלבה אחי וגם החבר לא חבר , עדיף ככה מאשר שהיית מגלה את זה מאוחר יותר
עדיף לך מישהי הרבה יותר טובה .
אני מצטערת שזה קרה אבל את העבר אי אפשר לשנות תמשיך הלאה היא לא שווה את זה!3>
ככה זה החיים אתה תעבור עוד הרבה כאלה. בהצלחה
לא נעים, לא נעים בכלל..
די אני בן 13 אני לא מבין בדברים האלה
איזה תת רמה אין לי מה להגיד
תזכור שהחיים זה פשוט מעגל וזה יחזור כמו שצריך
זה לטובתך גם אם זה לא נראה, מבטיחה לך שיהיה טוב כפול מזה
איזה בת אלף. תמצא מישהי אחרת שתהיה faithful (אין לי מושג איך אומרים בעברית)
זה בדיוק מה שאני עוברת עכשיו
אני פשוט מתרחקת
אנונימית
אוי, זה מזעזע. התנהגות שפלה. תרגיש בנוח לפנות אליי בפרטי