55 תשובות
לא יודעים
לאלוהים אין מגדר
לאלוהים אין מגדר
לא יודעים את זה...
לא יודעים
אלוהים הוא ישות ללא מגדר
לא יודעים.
לא יודעים את המגדר שלו ומי יודע בכלל אם הוא קיים.
לאלוקים אין גוף ולא דמות הגוף
אלוהים לא קיים
אין לו מגדר
אני חושבת שבתורה לפעמים מתארים אותו כבן ולפעמים כבת
אין לו מגדר... אני מאמינה שהוא בת 3>
אין לדעת>-<
אין לו מגדר כל כך, אין לו גוף ולא דמות הגוף אז
לא יודעים
הוא לא זה ולא זה ובתנ"ך יש פעמים שהוא נכתב כגבר ולפעמים כאישה ואם עכשיו מישהו יגיד על אלוקים אז הוא כנראה ידבר עליו כגבר מטעמי נוחות
בתפילה כתוב לפעמים בלשון נקבה ולפעמים בלשון זכר
לאלוהים אין מגדר פשוט פונים אליו בתור בן כמו שאומרים הארון הזה נפל לארון אין משהו בין הרגליים או רגליים אבל פשוט שפונים אל משהו בתור זה פונים אליו בלשון זכר
מה שמבדיל בין זכר לנקבה זה כרומוזומים שונים, איבר מין שונה וכו וכו, אלוהים הוא לא גוף-לכן הוא לא זכר ולא נקבה
אין מגדר. אין לו גוף ואין לו דמות הגוף.
מתייחסים אליו בתור זכר כי כך זה בעברית
אנונימי
היי שלום אלוקים הוא לא אנושי ולכן אין לו איבר מין אז תפסיקו לנסות להאניש הכל
הוא לא בן ולא בת
אין לדמות ואין לו גוף.
מדברים אליו בלשון זכר ולפעמים פונים אליו בלשון נקבה.
הוא לא בן ולא בת
אנונימית
אין לו מגדר הוא ג'נדרקוויר או נון בינארי... ועוד אומרים שהוא שונא את הקהילה הגאה... הוא פשוט בארון
עריכה: חחח המינוסים זה מאנשים שיודעים שאני צודקת אבל קשה להם להודות בזה כי הם צריכים את אלוהים בשביל להצדיק את ההומופוביה שלהם
אנונימית
^
חחח
אם תרצה השם שהמשיח תגיע יגיעו גם תשובות
(לא)
^חחח לגמרי
אנונימית
תיקון* המשיח תגיע
^ <3
אנונימית
אין לו מגדר
הוא ללא גוף
לא יודעים בגלל זה בתנך ובסידור לפעמיים בנקבה ולפעמיים בזכר
"אין לו דמות הגוף ואינו גוף"
לא זה ולא זה.
כי הוא לא אדם, אז הוא לא נכנס לתחום הגדרה של בני אדם
] [
לפי דעתי זה ממש אנוכי מצידו לברוא אנשים ולא להרגיש את הכאב שלהם (במיוחד של בנות)
היא בת
אנוכי זה לא.
בהתחלה היינו בלי כאב ויסורים.
אבל בגלל חטא אדם וחווה ירדנו למטה
] [
המחזור הוא חלק מ"בעצב תלדי" (בערך אני לא זוכר את הפסוק) שה' אמר לחווה
] [
אויש חווה כל כך מעצבנת!!
הייתה חייבת לאכול תפוח? עכשיו הבנות סובלות בגללה.
קודם, היא לא חשבה שזה יגיע לזה,
וגם היא סבלה מזה תיהי בטוחה
] [
רק חבל שאני לא מאמינה בזה :) קןראים לזה מדע... ולא היו אדם וחווה לידעתך, עובדה שגם חיות סובלות מזה
טוב טוב והעולם נוצר מחומר שהופיע מחוסר חומר ועשה קא-בום
] [
לא... העולם לא עשה קאבום. אלא מישהו עשה פוף ויצר אותו
מי אמר שזה היה בפוף
] [
כתוב שהוא נוצר, איך? לא אמרו
] [
ה' יצר את החומר, אולי החומר עשה קא-בום, או שהתחבר לעולם בלי קא-בום.
] [
אתה סותר את עצמךך
לא.
אמרתי שהעולם לא הופיע משום מקום.
ואין סיכוי שהחומר הופיע משום מקום. כי החומר נוצר בעזרת חוסר חומר (ריק)
זה כמו שמוואקום יופיע אוויר, לא הגיוני.
משהו היה חייב להביא את החומר
] [
לפי היהדות, אלוהים היא ישות ללא מגדר/מין. משמע אני יכולה לפנות אליו בלשון זכר, ואליה בלשון נקבה. אך, בגלל שבעברית לשון זכר נחשבת ללשון הניטרלית, פונים לאלוהים בלשון זכר, ולא נקבה.
אדם רעב וסקרן@
אתה שולל לגמרי את תורת הקבלה, אך אתה לא מציין שאתה מייצג דעת מיעוט
האם אלוהים בקהילת הלהט"ב?
הסבר יפה, יישר כח
אבל אתה צריך להסביר שזו דעה
ואין לשלול את תורת הקבלה - באיזה נוסח אתה מתפלל ?
אין מצב שאתה מניח תפילין של יד עד הסוף, ורק אחרי זה ראש (ככה זכורה לי דעת הרמב"ם)
אין מצב שלא עשיתם בעור חמץ על 10 פתיתים
מה עם כל דבר שהשו"ע פסק עם נגיעות בקבלה ?
אתה פשוט לא יכול לשלול היום את כל התורה הזאת
אגב, השנה פעם ראשונה (אולי היו עוד איזה פעמיים שהייתי קטן) שלא נסעתי לרשב"י בל"ג בעומר
אבל עובדה שהרבה אחרונים פסקו הלכה לפיו
הנחת תפילין בפסח וסוכות ?
אני פשוט לא יכול להתווכח אתך
אבל הוא התקבל בכל תפוצות ישראל
שואל השאלה:
אז איך תסיברו שבתורה מדברים לא בלשון זכר??