13 תשובות
touch me של הדלתות.
להקה -maroon 5 והשיר הכי יפה שלהם לדעתי זה memories
אם התכוונת לסתם שיר בכללי אז השירים של ריהאנה אין לי אחד ספציפי :)
להקה the score
שיר play with fire
להקה chase atlantic
שיר friends שלהם
infant annihilator
שיר three bastards
ray charles i've got a woman
קובי בראיין
לא יכולה לבחור שיר לתמיד, כרגע האהוב עליי זה all star
והלהקה היא imagine dragons
להקה twenty one pilots
השם של השיר my blood
nirvana , floyd the barber
the beatles - revolution
bts ו-one direction ואין לי שיר אהוב. יש לי מלא שירים אהובים
arctic monkeys
tame impala
טונה
ושמבלה
אנרגיה
הטוב, הרע ואחותך
כנפיים
עוד יום במשרד
אוח
קלנאג
מליון דולר
סחרחורת
גלגל ענק
קאובוי
אבודים בחלל
בסיבוב
על הרכבת
שניצלים
יא2
עולם משוגע
מרפקים
רוק 30
הכל זה בצוות
דברים הולכים להשתנות
דאנג
אחרי האהבה
גם זה יעבור

אבל אני גם ממש אוהבת את השירים של הדג נחש:
יום שישי
לא מספיק
הסלון של סלומון
שמש
שירת הסטיקר
שביתה
אצבע משולשת
סרט מלחמה
סע!
לזוז
גבי ודבי
לא פראיירים
פיזמון
הדג נחש ג'אם
חליפות
הכל יסתדר
שיר נחמה
תן לי מנגינה

וגם קצת מרסדס בנד:
בואי ונביא לך ת'פאנק
מלאך
המרסדס
איתקס
מלך הראפ של ירושלים
חזיונות
מאוחר מידי מנוכר מידי מיותר מידי

וכמה שירים שממש אהבתי של כוורת:
יו יה
פה קבור הכלב
שיר המכולת
המגפיים של ברוך