9 תשובות
אני לא בכיתה ט' עכשיו, אבל הייתי לפני כמה מאות שנים, וכן, ערבבו.
FML
לא
אני בכיתה ח ועירבבו לנו את שתי הכיתות בגלל הקורונה
אני כבר לא בכיתה ט אבל כן עירבבו אותנו
הממ...כן, זה בית ספר חדש מן הסתם אז נתקעתי עם מלא אנשים חדשים שאין לי מושג מי הם ואני כבר חצי שנה איתם בזום ולא מכירה אותם, מדהים.
לא.
אנונימי
כן!!!
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר נחכה ונראה אם יערבבו אותנו
אנונימית