9 תשובות
אני לא בכיתה ט' עכשיו, אבל הייתי לפני כמה מאות שנים, וכן, ערבבו.
לא
אני בכיתה ח ועירבבו לנו את שתי הכיתות בגלל הקורונה
אני כבר לא בכיתה ט אבל כן עירבבו אותנו
הממ...כן, זה בית ספר חדש מן הסתם אז נתקעתי עם מלא אנשים חדשים שאין לי מושג מי הם ואני כבר חצי שנה איתם בזום ולא מכירה אותם, מדהים.
לא.
אנונימי
כן!!!
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר נחכה ונראה אם יערבבו אותנו
קיצר נחכה ונראה אם יערבבו אותנו
אנונימית
באותו הנושא: