10 תשובות
מה הם אשמים שאת שמנה לא הבנתי
קחי אחריות אין לך מה לשנוא ולהאשים אותם
שואל השאלה:
את רצינית?
את לא קראת נכון ולא הבנת אותי, כמו כולם.
אני אנסה כבר למחוק את השאלה הזאת.
אין לי כוח כבר לאף אחד
אנונימית
כע מה רצית שיענו אם לא תקחי אחריות על החיים שלך
ורק תאשימי את כןלם את לא תתקדמי לשום מקום
שואל השאלה:
את אפילו לא מכירה אותי, מי את בכלל שתדברי אליי ככה?!
התשובות שלך באמת חסרות טאקט כמו שכולם אומרים, סורי, אל תאשימי אחרים על זה ותוציאי עליהם את הכעס שלך.
אנונימית
וואי אני יודעת איזה נוראי זה אם את רוצה את יכולה לרשום לי בפרטי ואני אנסה לעזור לך ואני גם ממש אשמח להכיר אותך אני בטוחה שאת בן אדם מדהים
ולגבי המראה עצה שלי זה שפשוט כל בוקר תגידי דבר אחד שאת אוהבת בעצמך היום אני מבטיחה לך שזה ישפר לך את המצב רוח ואת תרגישי יפה יותר
חחחחחח אין לך שכל מילה
שואל השאלה:
תאמרי מה שבא לך, אני כבר לא מתערבת.
חחח
אנונימית
גם אצלי כולם ערסים ופרחות ברמה קשה. טיפ שלי.. רק כדי להתחבר אליהם, תנסי רק לידם לנסות להתנהג כמוהם או למצוא חברים נורמאליים כמוך.
שואל השאלה:
בכיתה כזאת ובמקום כזה אין אנשים כמוני... כולם שונים ממני לגמרי.
הלוואי והייתי מוצאת במקום כזה אנשים כמוני.
אין לי עוד אפשרות לעשות משהו, אני תקועה במקום שלא טוב לי בו.. וההורים שלי מכריחים אותי להישאר במקום הזה והם עוד אומרים: אנחנו יודעים שקשה לך להיות בכיתה הזאת אבל אין לנו ברירה אלא שתישארי שם..
אנונימית