5 תשובות
פונקציה חיובית - פונקציה שעולה.
פונקציה שלילית - פונקציה יורדת.
פונקציה שלילית - פונקציה יורדת.
אנונימי
נראה לי מעל או מתחת לקו
תחום חיוביות זה התחום שבו הפונקציה מעל ציר הx, שליליות זה שהיא מתחת
תחום חיוביות זה התחום של האיקסים שבהם ערכי הוואי המתקבלים גדולים מ0
כלומר מעל לציר האיקס
תחום שליליות זה התחום של האיקסים שבהם ערכי הוואי המתקבלים קטנים מ0
כלומר מתחת לציר האיקס
כלומר מעל לציר האיקס
תחום שליליות זה התחום של האיקסים שבהם ערכי הוואי המתקבלים קטנים מ0
כלומר מתחת לציר האיקס
התבלבלתי - סורי:(
אנונימי
באותו הנושא: