9 תשובות
יש לך אופי של חקיין
אנונימי
אז אל תנסה להיות אנשים אחרים? חוץ מזה, זה עובר עם הזמן.
שואל השאלה:
אני לא מנסה להיות אנשים אחרים
אני כאילן עושה לעצמי דמות בראש ומתנהג ככה טוב עזבו
אני לא מנסה להיות אנשים אחרים
אני כאילן עושה לעצמי דמות בראש ומתנהג ככה טוב עזבו
אנונימי
ממליצה לנסות כמה דברים חדשים ולראות מה אתה אוהב,לא לחשוב מה אחרים יחשבו ולאט לאט זה יעזור נראה לי
פשוט תהיה אתה תהיה עם אנשים שאתה יכול להיות איתם אתה בלי מסכות ובבית איך אתה מתנהג?
למה אני ממש מזדהה עם השאלה
פשוט תעשה מה שבאלך ומה שנכון בעינייך וככה תמשיך ויהיה לך את האופי שלך
פשוט תעשה מה שבאלך ומה שנכון בעינייך וככה תמשיך ויהיה לך את האופי שלך
אנונימית
תשים לעצמך דמות בראש שהיא לא אמיתית אלה הבנאדם שאתה רוצה להיות...
תנסה להיות הגרסה הכי טובה של הדמות הזאת
לאט לאט תתחיל לבנות אופי (:
תנסה להיות הגרסה הכי טובה של הדמות הזאת
לאט לאט תתחיל לבנות אופי (:
תתחבר לאנשים שגורמים לך לאהוב את עצמך רק אז תבין מי אתה ומה האופי שלך
אח יקר,
תהיה מי שאתה וככה הכי יעריכו אותך
ודווקא מן המקום הזה תשאב הרבה עוצמה
עוצמה אתה לא תשאב אם בכוח תנסה להיות מישהו אחר/מישהו שאתה לא
ככה גם תבנה אישיות חזקה
זה יראה לאחרים די מוזר/לא טבעי אם 'תשים מסכה'
כל טוב איש יקר
תהיה מי שאתה וככה הכי יעריכו אותך
ודווקא מן המקום הזה תשאב הרבה עוצמה
עוצמה אתה לא תשאב אם בכוח תנסה להיות מישהו אחר/מישהו שאתה לא
ככה גם תבנה אישיות חזקה
זה יראה לאחרים די מוזר/לא טבעי אם 'תשים מסכה'
כל טוב איש יקר
באותו הנושא: