4 תשובות
את משוגעת.
צודקת
לא, זה נורמלי, מתוך עצבים.
שואל השאלה:
נשבעת שחשבתי שתצאו עליי. זה משמח אותי שיש אנשים שמבינים אותי כי זה כל כך קשה לעבור את זה.
נשבעת שחשבתי שתצאו עליי. זה משמח אותי שיש אנשים שמבינים אותי כי זה כל כך קשה לעבור את זה.
אנונימית
באותו הנושא: