4 תשובות
את משוגעת.
צודקת
לא, זה נורמלי, מתוך עצבים.
שואל השאלה:
נשבעת שחשבתי שתצאו עליי. זה משמח אותי שיש אנשים שמבינים אותי כי זה כל כך קשה לעבור את זה.
אנונימית