18 תשובות
זה לא ממש קידוש אבל כן
שואל השאלה:
מהה
מהה
אנונימית
שואל השאלה:
אה זה רק תפילה?
אה זה רק תפילה?
אנונימית
יש תפילה רגילה של שבת בבוקר ואז יש קידוש של שבת בבוקר:)
לא , זה קמים ואז הולכים לתפילה עושים קידוש ואז אוכלים את הסעודה השניה של שבת
יש קידוש בדיוק כמו בערב
אנונימי
שואל השאלה:
יואו אז מסתבר שהיא לא שיקרה עליי
יואו אז מסתבר שהיא לא שיקרה עליי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה לכם.ן!!!!
טוב תודה לכם.ן!!!!
אנונימית
כן עושים גם בשבת קידוש
חחח כן ברור כמו קידוש בערב עושים גם בבוקר
כן יש קידוש גם בבוקר והוא טיפה יותר קצר
אנשיםם
אל תגידו דברים שאתם לא מבינים בהם
זה כן קידוש
זה לא כמו בערב
עושים אותו אחרי התפילה
הוא קצת יותר קצר
אנשים שעושים אותו זה דתיים
רוב החילונים לא עושים קידוש בבוקר משום מה
לא הבנתי את הקטע של לעשות רק בערב
אל תגידו דברים שאתם לא מבינים בהם
זה כן קידוש
זה לא כמו בערב
עושים אותו אחרי התפילה
הוא קצת יותר קצר
אנשים שעושים אותו זה דתיים
רוב החילונים לא עושים קידוש בבוקר משום מה
לא הבנתי את הקטע של לעשות רק בערב
שואל השאלה:
אה אם עושים בשישי בערב חייב לעשות גם בשבת בבוקר???
אה אם עושים בשישי בערב חייב לעשות גם בשבת בבוקר???
אנונימית
צריך לעשות את שניהם בעיקרון
זה לא אחד מוביל לשני
או שזה או זה או זה
זה לא אחד מוביל לשני
או שזה או זה או זה
כע
זה נקרא "קידושא רבא".
צריך להגיד אותו רק אם עשית קדיוש בליל שבת.
מי שלא עשה קידוש בלילה - ביום עושה קידוש של הלילה, ולא של היום, כי קידוש של הלילה - זה הקדיוש האמיתי, ובו יש את ברכת הידוש (בקידושא רבא מברכים רק על היין).
הסיבה שעושים קידוד בלילה - זה כדי לקדש את היום בכניסתו, מתי שהוא מתקדש.
ביום מקדשים כדי לקדש גם היום.
צריך להגיד אותו רק אם עשית קדיוש בליל שבת.
מי שלא עשה קידוש בלילה - ביום עושה קידוש של הלילה, ולא של היום, כי קידוש של הלילה - זה הקדיוש האמיתי, ובו יש את ברכת הידוש (בקידושא רבא מברכים רק על היין).
הסיבה שעושים קידוד בלילה - זה כדי לקדש את היום בכניסתו, מתי שהוא מתקדש.
ביום מקדשים כדי לקדש גם היום.
כן עושים בשישי בערב (תחילת יום שבת)
ובבוקר הולכים לתפילה חוזרים ועושים קידוש של יום השביעי..
ובבוקר הולכים לתפילה חוזרים ועושים קידוש של יום השביעי..
קידוש בבוקר וקידוש בערב
באותו הנושא: