4 תשובות
שואל השאלה:
או שעדיף לכתוב קטע בעצמי... זה מוקדש לאנשים שאכזבו
או שעדיף לכתוב קטע בעצמי... זה מוקדש לאנשים שאכזבו
אנונימית
הרבה מעלים דברים כאלו
תעלי מה שבא לך אל תשימי בכלל על אחרים
תעלי מה שבא לך אל תשימי בכלל על אחרים
אני אישית שונאת אנשים שמעלים דברים כאלה לסטורי
אבל תעשי מה שבא לך
אבל תעשי מה שבא לך
לא אחי זה מטומטם
באותו הנושא: