14 תשובות
כן
נראלי שכן
לא, פחות הסגנון שלי.
לא, לכולן יש את זה זה כבר מביך
וואלה לא, זה נראה לי כמו הדברים שפרחות לובשות
לא אבל זה נחמד
לא הסגנון שלי אבל זה יפה
לא , פחות הסגנון שלי
לא פחות הסגנון שלי
אולי כי זה לא בדיוק הסטייל שלי
קניתי xsהיה ענק והחזרתי