13 תשובות
אני לא
אני אישית פחות מתחברת לצבעים
פחות הטעם שלי אבל מה שאת אוהבת
וואלה תאמת לא נראה לי כי כל אחת עם סטייל שונה אבל אם את מתלבטת לגבי לקנות זה רק בחירה שלך❤
לא
אם הייתי בת הייתי קונה נראה בגד יפה מאוד אהבתי את הסגנון הזה
אני לא כל כך אהבתי אבל כל אחת והטעם שלה❤תחשבי לפני שאת קונה את זה,האם את באמת תשתמשי בזה או תלבשי את זה ואם זה שווה את הכסף
אני אישית לא, פחות הסגנון שלי אבל אם את אוהבת אז בכיף, זה לא שהוא מכוער או משהו... פשוט סתם לא הסגנון שלי
לא הייתי קונה את זה,
כי זה לא ממש הטעם שלי.
אבל העיקר שאת אוהבת וזה מה שהכי חשוב,
כל אחת מהממת עם הסטייל שלה❤
לא כי אני לא מתה על הצבעים אבל הגזרה ממש יפה
אנונימית
פחות..
לע יפה