10 תשובות
כן
ממש אהבתי
הלוואי עלי יכולת לצייר
הלוואי עלי יכולת לצייר
כןן מהמם
וואו. מוכשרת
נחמד ממש!!
כל הכבוד
כל הכבוד
ממש יפה
שואל השאלה:
tai13^^
תודה רבה על הכנות, מעריכה מאוד. :)
זה ציור שגם אני לא ככ אהבתי, מוזמנת לראות דוגמאות בקיר שלי :)
tai13^^
תודה רבה על הכנות, מעריכה מאוד. :)
זה ציור שגם אני לא ככ אהבתי, מוזמנת לראות דוגמאות בקיר שלי :)
שואל השאלה:
תודה רבה כולם :)
תודה רבה כולם :)
יש לך כישרון
מהמם ברמות מוכשרת
באותו הנושא: