7 תשובות
מאוד יפה!
עם המון תרגול זה רק ילך וישתפר
בהצלחה!
עם המון תרגול זה רק ילך וישתפר
בהצלחה!
לחץ הוא דבר חיובי, לדעתי. הוא גורם לנו לרצות לעשות דברים ברמה גבוהה יותר, להשתפר..
שואל השאלה:
תודה לכולם!^^
תודה לכולם!^^
אנונימית
זה האמת ממש חמוד
שואל השאלה:
תודה^^
זה ממש הלחיץ אותי לפרסם את זה
תודה^^
זה ממש הלחיץ אותי לפרסם את זה
אנונימית
קצת לא פרופורציונלי, אבל רואים שאת משקיעה.. קצת תרגול ויהיה מהמם!! כל הכבוד שיש לך אומץ להראות את הדברים שאת עושה!!
בהצלחה בהמשך!!
בהצלחה בהמשך!!
קיבלת עוקב:)
באותו הנושא: