7 תשובות
מאוד יפה!
עם המון תרגול זה רק ילך וישתפר
בהצלחה!
קיבלת עוקב:)
שואל השאלה:
תודה לכולם!^^
אנונימית
זה האמת ממש חמוד
לחץ הוא דבר חיובי, לדעתי. הוא גורם לנו לרצות לעשות דברים ברמה גבוהה יותר, להשתפר..
שואל השאלה:
תודה^^
זה ממש הלחיץ אותי לפרסם את זה
אנונימית
קצת לא פרופורציונלי, אבל רואים שאת משקיעה.. קצת תרגול ויהיה מהמם!! כל הכבוד שיש לך אומץ להראות את הדברים שאת עושה!!
בהצלחה בהמשך!!