13 תשובות
שואל השאלה:
חחח אנונימית אני מסכימה איתך
וגם עליי cmaj7 אהוב, נשמע אסתטי כזה אם זה הגיוני
חחח אנונימית אני מסכימה איתך
וגם עליי cmaj7 אהוב, נשמע אסתטי כזה אם זה הגיוני
g
d
bm
am בסריג החמישי
d7
dm/c
a7/g
bm
am בסריג החמישי
d7
dm/c
a7/g
em9 (על הסריגים הגבוהים) אקורד מדהיםם גם d9 וd11 וabmaj7
עליי cmaj7 (את הגרסה שלו בסריג 3)
מנגנת על גיטרה וגם קצת קלידים
מנגנת על גיטרה וגם קצת קלידים
אני אוהבת אקורדים עם 7 הם נשמעים נחמד ביחד מביא ווייב מוזר כזה
אנונימית
מנגנת על גיטרה
אני חושבת שהאקורד c
הוא קל ונשמע טוב
אני חושבת שהאקורד c
הוא קל ונשמע טוב
אני מאוד אוהב maj7 אבל גם 9 או 2 ממש יפה
אנונימי
פסנתר וסקסופון והאקורד האהוב עליי זה (eb7omit5(9,13 חחח ג'אז...
abm7
מנגנת על פסנתר
ואני ממש אוהבת את אקורד g וf#
ואני ממש אוהבת את אקורד g וf#
אני די אוהבת את c#m
וואי אממ נראה לי b7 ו e...יש כאלו שיותר קל לעשות ואני משתמשת בהם יותר אבל אלו נשמעים הכי טוב לדעתי.
וגיטרה קלאסית פשוטה
וגיטרה קלאסית פשוטה
באותו הנושא: