5 תשובות
למה לדעתך אלו שני הצירופים היחידים? זה מאוד קיצוני לדעתי.
אהבה
למרות שאוטומטית אני שונאת כל בן אדם שאני רואה ולא מכירה
נטרליות חינם.
אף רגש מיותר כלפי אדם שאני לא מכיר
שנאת צ'ארלי