7 תשובות
כלכך...
לפעמים הם חרא
לפעמים הם גם יפים.
שואל השאלה:
מי שאומר לא שיסביר למה
מי שאומר לא שיסביר למה
אנונימית
עכשיו ישבתי עם המשפחה שלי, שמנו שירים בקול, רקדנו, היה רגע שעצרתי הסתכלתי עליהם והתמלאתי באהבה, זה פשוט היה רגע יפה. החיים באמת יכולים להיות יפים, עצם ההנאה, זו הרגשה נהדרת.
אז רע לפעמים, גם לי רע כבר תקופה.
אבל זה לא כזה נורא, יכול להיות גם טוב.
אז רע לפעמים, גם לי רע כבר תקופה.
אבל זה לא כזה נורא, יכול להיות גם טוב.
ממש לא, אם את בוחרת להסתכל על החיים שלך כחרא צרוף ככה הם יהיו
יש בחיים הכל מהכל, יש טוב באותה מידה שיש רע, את יודעת למה? כי את מחליטה איך את לוקחת כל דבר. אז די להתמרמר
יש בחיים הכל מהכל, יש טוב באותה מידה שיש רע, את יודעת למה? כי את מחליטה איך את לוקחת כל דבר. אז די להתמרמר
אנונימית
חרא רצוף
אנונימי
באותו הנושא: