3 תשובות
תלוי מה את מעדיפה
אם באלך מגב ולעשות לרוב פעולות שיטור אז מגב
אם באלךעוקץ ולעשות פעילויות עפ כלב אז עוקץ
שואל השאלה:
אני ממש מתלבטת כי אני מחפשת בעיקר דרמה ומתח במגב אני יכולה למצוא את זה הרבה ובעוקץ הבנתי שאין הרגשה של חברה ושבעיקר זה רק לעמוד על מחסומים אבל כן יש פעילויות מבצעיות ואני מחפשת לעשןת יותר מלעמוד במחסומים מה אתה ממליץ?
בעוקץ אח שלי סיפר לי שהם באים איתם למעצרים (גם בנות) תנסי למצוא אנשים אולי פה או מחברים של משפחה שהיו במגב ובעוקץ ותשאלי אותם מה עושים ודברים כאלה וככה תחליטי
אנונימית