3 תשובות
תחשבי על זה שאם לא תופיעי. הכיתה תידפק
אין לך מה להתפדח...
אני הופעתי מול כל הבית ספר שלי (750 תלמידים^^)
לפני 5 שנים.
והייתי לבושה כמו צ׳ארלי צ׳פלין xd
אין לך מה להתפדח, להפך אם תראי שאת ממש טובה במשחק, פחות ישימו לב אחר כך ללבוש שלך, ויותר יתייחסו לכישורי המשחק שלך!
בהצלחה:)
אבל הלבוש הוא חלק מההצגה
אין לך מה להתבייש את תצליחי וזה:>
בהצלחהה:)