11 תשובות
כןן אני בהלם שמחקו אותו
אני זוכר.
כןן איזה ביאוס שמחקו
כן אני כמעט בכיתי שמחקו זה היה בגלל איזה בעיה משפטית
אחי מוגובי אחי
מה למה מחקו אותוו
יאואו כע לול

למה מחקו אותוו ;(
אני
לא שיחקתי אבל אני זוכרת
שואל השאלה:
בשנת 2011 מפתחי המשחק שיווקו מוצרים פיזיים בדומה למהלך שביצעה מיקמק שנה קודם לכן. מוצר הדגל של המשחק הוא בובות מוגובי. מוצרים נוספים ששיווקו מפתחי המשחק היו מארזי משחק, מארזי יצירה, חפיסות קלפים שכללו קודים ועוד. בכל חצי שנה נוסף מוצר חדש לחנויות, לרוב חפיסות קלפים חדשות.
אז מה שקרה זה שאמרו שהמשחק של וואלה דומה למשחק של מיקמק וכל זה אז סגרו אותו
וואי שנאתי אותו
כן אבל תמיד העדפתי מיקמק
זה היה מדהים. הפלקס הכי גדול שלי היה טירת מים בחינם