14 תשובות
לצערי
כן
חבל שהוא נסגר.....
חבל שהוא נסגר.....
כן זה החיקוי של מיקמק לא?
שואל השאלה:
נראה לי מיקמק חיקוי של מוגובי
נראה לי מיקמק חיקוי של מוגובי
אנונימית
שואל השאלה:
יואוו איך שכחתי??
היה גם אקולוקו!!
וואי ממש אהבתי את זה
יואוו איך שכחתי??
היה גם אקולוקו!!
וואי ממש אהבתי את זה
אנונימית
כן
כן אבל אף פעם לא שיחקתי בזה
כןן
מוגובי ואקולוקו היו הדברים האהובים עליי
גאדמט דווקא האתרים הטובים נסגרו
מיקמק זה חרא כי הכל שם למנויים
מוגובי ואקולוקו היו הדברים האהובים עליי
גאדמט דווקא האתרים הטובים נסגרו
מיקמק זה חרא כי הכל שם למנויים
וואי זה היה
ג ר ו ע
אני מתגעגעת למיקמק הישן
לוובקינז הישן :')
ולאקולוקו
ג ר ו ע
אני מתגעגעת למיקמק הישן
לוובקינז הישן :')
ולאקולוקו
אנונימי
ואי וובקינז איזה ילדות
הרסו את הוובקינז ממש עכשיו
הכל למנויים וגם לחיית מחמד יש בועה לידה של מה שהיא רוצה וטיימר ואם את לא מביאה בזמן זה יורד לה ממש
הכל למנויים וגם לחיית מחמד יש בועה לידה של מה שהיא רוצה וטיימר ואם את לא מביאה בזמן זה יורד לה ממש
ואי איזה פאק זה. אני הפסקתי לשחק בגיל 12 שהוובקינז שלי מת בכיתי את החיים xd הבנתי אחרכ שיש מנוי זהב ומנוי כסף או משהו כזה קיצר סוחטים כסף, עצוב.
חחח איזה באסה
קלאב פינגווין היה הכי טווב
באותו הנושא: